Barion Pixel
Sütiket használunk a tartalom és a hirdetések személyre szabásához, a közösségi médiafunkciók és a forgalom elemzéséhez. Megosztjuk a webhelyünk használatával kapcsolatos információkat a közösségi média-, reklám- és elemzőpartnereinkkel is, akik össze tudják hasonlítani más olyan információkkal, amelyeket Ön adott meg, vagy amelyeket gyűjtöttek a szolgáltatásaik használatából adódóan.

Garancia

Garanciális feltételek!
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI JÓTÁLLÁS a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez a jótállást, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervízháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre 10.000 Ft és 100.000 Ft között 12 hónap, 100.000 és 250.000 Ft között 2 év, és 250.000 Ft felett 3 év jótállás kötelező! Kivétel ez alól a higiénés termékek (mint pl. a vízszűrő betét), melyek élettartama ettől rövidebb. A vízszűrő termékekre valamint a 3 utas konyhai csapokra általánosságban 5 év jótállást vállalunk! Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla dátuma. A garanciális feltételekkel kapcsolatban az adott termék használati útmutatójában talál bővebb információt.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A nyugta vagy számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 
  
A garanciális problémával cégünknek visszaküldött készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. Garancia vesztéssel jár a használati és telepítési útmutatókban leírtak be nem tartása, valamint víztisztítók esetében az időszakos szűrőcserék és/vagy karbantartások elmulasztása. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, ráléptek, nem a használati és telepítési útmutatóban leírtaknak megfelelő telepítés vagy karbantartás, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Termékeink otthoni használatra lettek tervezve (kivéve, ahol ezt külön nem jelezzük - ipari kategória-), így az ettől eltérő igénybevételből adódó elhasználódásból bekövetkezett meghibásodások szintén nem tartoznak a garanciális feltételek alá.

A további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszervíz, importőr szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Kérjük, hogy a hatékonyabb és gyorsabb ügyintézés érdekében a GLS-el juttassák vissza a terméket a telephelyünkre. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, telepítésből vagy beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton, illetve a törvényi előírások a mérvadóak!

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége ahova garanciális kérdéseivel fordulhat:

kapcsolat@primaviz.hu

+36 30 2 330 360